RSS

Στιχάκια&Ποιήματα Μέρος Β'





  Σε είδα λίγο...
μα μου λείπεις πολύ!!!

Σε ξέρω λίγο...
μα σε θέλω πολύ!!!

Εύχομαι να σ' έβλεπα λίγο...
και αυτό το λίγο άς γινόταν πολύ!!!

 Μια τέχνη ξέρω ν' αγαπώ
κι' αν θέλεις το καλό σου
συ που δε ξέρεις ν' αγαπάς
πάρε με δάσκαλό σου.

 Αν κάποτε κουραστείς.
Μην λυγίσεις.
Αν κάποτε πονέσεις.
Μην δακρύσεις.
Αν κάποτε απογοητευθείς.
Μην πείς σταματάω.
Γιατι πάντα θα υπάρχω εγώ.
Που σ' αγαπάω!!!!!! 

 Ένα τριαντάφυλλο είναι ξεχωριστό, μοναδικό, ερωτικό και ανεκτίμητο όπως εσύ. Μόνο που τα τριαντάφυλλα ξεχωρίζουν σ' ένα κήπο ενώ εσύ μέσα στην καρδιά μου! 

 Θέλω να δω μια όμορφη εικόνα, κοιτάω τον ουρανό. Θέλω να ακούσω κάτι όμορφο, ακούω το κύμα. Θέλω να νιώσω κάτι όμορφο, αλλά εσύ λείπεις.

Φαντάσου να ήσουν πίσω από το τζάμι της ζωής μου και όσο ανάπνεα να θόλωνε και όσο θόλωνε να σε έχανα. Αν δεν αναπνέω θα πεθάνω, αξίζει όμως να σε βλέπω.

Σαν πέφτει η νύχτα όλα χάνονται όλα σκοτεινιάζουν. Κι όμως μένει ζωντανή μια γελαστή καληνύχτα. Καληνύχτα λοιπόν κι η σκέψη μου να ζωντανεύει τα όνειρα σου!!!! 

 Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι, η σελήνη θα ένιωθε μοναξιά!!!!
την αλήθεια. αν είσαι αμαρτία άσε με να ζω στην κόλαση σου!!!

Στην άλγεβρα είσαι η πιο δύσκολη εξίσωση. Στη χημεία η πιο μυστήρια αντίδραση. Μα στα νεοελληνικά αγάπη μου το πιο τρυφερό μυθιστόρημα.

Αν το φεγγάρι καταφέρει να σου μοιάσει τότε ο άνθρωπος θα δει την ωραιότερη πανσέληνο που έχει γίνει ποτέ!!!!! 

Απλότητα είναι να έχεις τον ωκεανό και ν'αγαπάς μια σταγόνα. Nα'χεις τον ουρανό και ν'αγαπάς ένα αστέρι να'χεις όλο τον κόσμο και ν'αγαπάς ένα άτομο το φιλαράκι σου!!!!!!!

Αν ήμουν αστέρι θα ήσουν ο ουρανός μου. Αν ήμουν κιθάρα θα ήσουν η μουσική μου. Όμως είμαι απλά ένας άνθρωπος ψυχή μου!!!!!

Ίσως εκείνο που ζητάς εγώ να μην το έχω και απ'ότι ονειρεύτηκες εγώ πολύ ν'απέχω. Ίσως να μη σου φτάνω εγώ γιατί πολλά ζητούσες μα θα'ταν όλα αλλιώς αν λίγο μ'αγαπούσες

Αν δεν μπορείς να γίνεις ήλιος γίνε αστέρι. Πάντως για μένα θα λάμπεις το ίδιο. 

 Μια συμβουλή
Να προσέχεις
Μια παράκληση
Μην αλλάξεις
Μια ευχή
Μη με ξεχνάς
Ένα ψέμα:
Δε σ'αγαπώ και
Μια αλήθεια:Μου λείπεις

Αν το βράδυ την ώρα που κοιμάσαι, έρθει κάποιος και σε αγκαλιάσει μην φοβηθείς. Είναι ο φύλακας άγγελος που έστειλα να σε προσέχει. Να τον αγαπάς !!!!! 

 Όταν γεννήθηκες ο ουρανός άρχισε ξαφνικά να κλαιει. Όλοι αναρωτήθηκαν γιατί, εγώ όμως κατάλαβα ότι έβρεχε γιατί ο ουρανός έχασε το πιο λαμπρό του αστέρι!!!!

Λένε ότι όταν πεθάνεις περνάνε μπροστά απ'τα μάτια σου οι καλύτερες στιγμές της ζωής σου. Τι λες? Αξίζει να πεθάνω για να σε ξαναδώ?

Αν ο κόσμος σε θεωρεί αστέρι εγώ σε θεωρώ φεγγάρι. Τα αστέρια είναι πολλά και κάποτε πέφτουν. Ενώ το φεγγάρι είναι μοναδικό όπως εσύ μωρό μου!!!!

Λένε όταν ακολουθείς το ουράνιο τόξο βρίσκεις ένα θησαυρό, εγώ το ακολούθησα και βρήκα τον απόλυτο παράδεισο δηλαδή εσένα!!!!

Η ζωή είναι όπως ένα
τριαντάφυλλο.
Κάθε πέταλο και ένα
όνειρο.
κάθε αγκάθι και μια
πληγή. 

 Ζήσε απλά, αγάπα τρελά,
δώσε πολλά, περίμενε λίγα.
Ξέρεις ότι σημαίνεις πολλά για μένα. Και η φιλία μας σημαντική.

Κλαις-κλαιω
Γελάς-γελάω, πέφτεις
από το παράθυρο
συνεχίζω να γελάω!

Μη φοβηθείς αν αισθανθείς κάτι στα σωθικά σου.
Εγώ σκαλίζω για να βρω μια θέση στη καρδιά σου!!!!

Απόψε το φεγγάρι είναι ερωτευμένο μαζί σου έρχεται κάθε βράδυ όταν κοιμάσαι και σε γεμίζει φιλιά.
Απόψε αποφάσισα να του πάρω τη θέση, θα με περιμένεις??? 

 Εσύ κρυώνεις
Εγώ τρέμω
Εσύ δακρύζεις
Εγώ κλαιω.
Εσύ ραγίζεις
Εγώ σπάω
Εσύ με ξεχνάς
Εγώ σ’αγαπάω!

Αν ποτέ σου περάσει από το μυαλό ότι τίποτα δεν υπάρχει που να δίνει νόημα στη ζωή σου, σκέψου ότι η ύπαρξη σου είναι το νόημα της δικής μου ζωής!!!!!!!!! 

 Όλοι μας ποθήσαμε
θυσιάσαμε
αγαπήσαμε πολύ
πήραμε, μόνο πόνο
και όμως συνεχίσαμε.
να αγαπάμε τα ίδια
πρόσωπα!!!!

Λεω στους άλλους πως δε σ'αγάπησα μα στην πραγματικότητα σ'αγάπησα σε αγαπώ και θα σ αγαπώ για πάντα!! 

 Στη σκέψη μου τυπωμένη η μορφή σου, στα χείλη μου σφραγισμένο το φιλί σου, στην καρδιά μου χαραγμένο τ'όνομα σου. Μακάρι να ταξίδευα απόψε στα όνειρα σου!!!
Σ' αγαπώ. 

 Aγγελοι χάραξαν δρόμο για την αγκαλιά σου, νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου, αστέρια ερωτεύτηκαν με το άγγιγμα σου, μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου!

Κάποτε με ρώτησες να σου πω τι αγαπώ πιο πολύ στη ζωή μου κι εγώ σου απάντησα τη ζωή, τότε γύρισες και έφυγες κλαίγοντας Δε με άκουσες που σου φώναζα ζωή μου που πας.

Δυο πράγματα μπορούν να αποφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στη ζωή μου. Η παρουσία σου και η απουσία σου. Η παρουσία σου με αναστατώνει και η απουσία σου με σκοτώνει!!!!

Βρέχει.
Κάθε σταγόνα της βροχής είναι ο έρωτας μου για σένα!!!!!
Ελπίζω να βραχείς για να τον νιώσεις!!!!!

Όταν σε δει κάποιος χρειάζεται ένα δευτερόλεπτο να εντυπωσιαστεί, ένα λεπτό να σ'ερωτευτεί, μια ώρα να σ'αγαπήσει και μια ολόκληρη ζωή να σε ξεχάσει. 

Aν σε χάσω...Θα χαθώ!
Αν πεθάνεις...Θα πεθάνω!
Αν με ξεχάσεις...Θα σ'αγαπώ
Οταν είσαι μακριά μου στάζει αίμα η καρδιά μου,
η ζωή χωρίς εσένα είναι βάσανο για μένα.
Στην καρδιά μου πάντα θα 'σαι όσο ζεις να το θυμάσαι!  

 Επάνω στο θρανίο σε μια μικρή γωνιά,
το όνομα σου γράφω με στύλο
για να σε θυμάμαι και να σ' αγαπώ! 

Αν οι άνθρωποι ήξεραν τι θα πει μοναξιά.. δεν θα έλεγαν ποτέ αντίο... δεν θα σου πω αντίο γιατί θα σε θυμάμαι.... δεν λέμε άντε γεια σε όσους αγαπάμε!!!!!  

 Στη δακρυσμένη μέρα μου, σου στέλνω ένα γλυκό μου χαμόγελο να σου πει ότι την ομορφιά στη ζωή μας την δημιουργούν τα άτομα που νοιάζονται για μας!!! 

 Σαν ουράνιο τόξο που τα σύννεφα χτυπά,
σαν γλυκιά ηλιαχτίδα που το σώμα διαπερνά,
σαν γαλάζιο ποτάμι στην καρδιά που κυλά,
έτσι νιώθω πως είσαι όταν σ' έχω αγκαλιά.

Σαν βελούδινο χάδι, σαν μικρή προσευχή,
σαν πνοή παραδείσου σε κατάξερη γη,
σαν το χρώμα που έχει ο ουρανός την αυγή,
έτσι είσαι για μένα, έτσι είσαι εσύ.

Σαν αστέρι που πέφτει, σαν χιλιάδες φιλιά,
με σμαράγδια στα μάτια, με χρυσό στα μαλλιά,
σαν φεγγάρι τ' Αυγούστου μέσα στη συννεφιά
τόσο όμορφη είσαι, τόσο τέλεια ομορφιά.

Σαν τη θάλασσα ατελείωτη, σαν όνειρο αιώνια,
σαν τον ήλιο που λάμπει για ατέλειωτα χρόνια,
ανεξίτηλο σημάδι, σαν παντοτινή κολώνια,
η αγάπη μας μένει και θα μένει για χρόνια!

Η αγάπη λέει πώς φοβάται το σκοτάδι
ψέμματα λέει για να κλέψει ένα χάδι
αγάπη είναι αν το δάκρυ σου κυλάει
μ'ένα μαντίλι να στα σταματάει
όποιος δεν έχει αγαπήσει
δεν έχει ποτέ του δακρύσει
δεν έχει νιώσει χαρά
στης καρδιάς του τα φτερά
σαν τον αλητή τριγυρνά
ψάχνοντας παρηγοριά 


 Έρωτος πληγή
όνειρα χαμένα
μάτια δακρυσμένα
θυμός και οργή.

Δύσκολους καιρούς
περνά η καρδιά μου
χαμένα τα φιλιά μου
σε τόπους μισούς.

Και συ με κοιτάς
μου κλείνεις το μάτι
αγάπης κομμάτι
είσαι,μα δε μιλάς.

Ενα βραδυ περιμενω
να'ρθεις σπιτι και να πεις
μην φοβασε αποψε μενω
την αληθεια να δεχτεις

Να μου πεις αυτο που θελω
που τοσο καιρο το περιμενω
ελα λοιπον να μου το πεις
αυτο που θελω μια ζωη
ΜΙΑ ΖΩΗ!!

Εγώ που κρυφά σε κοιτάω
και στιγμές μετράω για να σε συναντήσω,
εγώ που κοντά σου γλιστράω
και σου χαμογελώ.

Εγώ που για 'σένα ρωτάω
και μηνύματα στέλνω
στο κινητό σου,
να μ' αγαπήσεις προσπαθώ.

Ειμ' εγώ η κρυμμένη φωτιά
η αγάπη που λες ότι ψάχνεις.
Ειμ' εγώ κοίταξέ με καλά
ειμ' ο έρωτας που αναζητάς.

Ειμ' εγώ το φιλί το γλυκό
που σου λείπει από τη ζωή σου.
Ειμ' εγώ και είμαι
το άλλο σου μισό!!! 

 Θα πω για σένα μια βραδιά
του έρωτα τραγούδι
της άνοιξης λουλούδι
που φέγγει στην νυχτιά.

Θα' ναι βγαλμένο απ'την καρδιά
για σένα θα μιλάει
θα μου χαμογελάει
μέσα στην παγωνιά.

Και κει στης γης το άχρωμο
θα φέγγει σαν αστέρι
θα μου κρατάει το χέρι
την ώρα που πονώ.

Θα 'ναι στα χείλη μου ευχή
μες την καρδιά μου προσευχή
για να σε προστατεύει
αχ! της ζωής μου αστέρι. 

 Σου στέλνω αστέρια λαμπερά
βγες να δεις χαρά μου,
που σχηματίζουν σ' αγαπώ
κι ας είσαι μακριά μου.

Ρώτα τ' αστέρια να σου πουν
τι ξέρουνε για 'σένα,
όσες φορές τα κοίταξα
σκεφτόμουνα εσένα. 

 Από τη πρώτη στιγμή που σε είδα σ' αγάπησα.
Από την πρώτη στιγμή που σε είδα μαγεύτηκα.
Μα δεν σ' άγγιξα. Νόμιζα πως σε ξεπέρασα,
μα στο τέλος κατέρρευσα μόλις κατάλαβα πως παγιδεύτηκα (για πάντα)! 


 Lιώνω
Οταν
Vλέπω
Eσένα

 Έχεις χαθεί σε μια σιωπή
που μου τρυπάει τα αυτιά!
Δεν σε θυμήθηκα, απλά
δεν σε ξέχασα ΠΟΤΕ.
Θέλω να σε δώ αλλά
όχι μόνο στα όνειρα μου!

Αν θα υπήρχε ένα μέρος
που θα ήθελα να ταξιδέψω
για να λύσω τη μοναδική μου
απορία θα ήταν η καρδιά σου
για να δώ τι πραγματικά
νιώθεις για μένα...
 
ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ…
 
Κουράστηκε η ψυχή μου
να θέλει, να αναζητά,
κάτι που δε θα έχει
όσο και αν πονά.

Όταν χάνεις αυτόν που αγαπάς,
Τότε μόνο νιώθεις πόσο τον αγαπάς...

Είναι τόσο απλό,
είναι απλά δυο λέξεις
είναι κάτι που θέλω να σου πω,
μα δεν ξέρω αν θ' αντέξεις.
Ούτε ένα βιβλίο σκέψεων
δεν ξέρω αν θα φθάσει
για να εκφράσει τόσα πολλά
όσο αυτή η φράση.
Είναι απλό, τόσο απλό
μα τόσα αισθήματα από πίσω
τίποτε άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ,
για να μπορέσω να σε πείσω.
Ότι αυτά που αισθάνομαι
μου έχουν γεμίσει την καρδιά
Ότι μαζί σου χάνομαι
Σε κάθε σου ματιά.
Μα τώρα έφτασε η στιγμή,
η στιγμή για να στο πω.
Καρδούλα μου, αστέρι μου, φατσούλα
Σ ' ΑΓΑΠΩ.

 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου