RSS

Στιχάκια&Ποιηματάκια Μέρος Α'









 love hearts wallpaper image pic photo Love Pictures Backgrounds

Ένα αεράκι γλυκό να σε δροσίζει και ένα φεγγάρι
στο κορμί σου να γυαλίζει.
κλείσε τα μάτια σουνα έρθω στα ονειρά σου,
όπου και να είσαι θα είμαι πάντα κοντά σου.

Δες με λιγάκι,
δες μέσα μου
δες μες την ψυχή μου.
Εσένα έχω στο μυαλό,
εσύ είσαι η ζωή μου.
Δες με λιγάκι
δες άγγελε μου,
δες μες την καρδιά μου.
Εσύ είσαι τα πάντα μου,
εσύ είσαι η ματιά μου.
Δες με λιγάκι,
μια φορά
και νιώσε ότι νιώθω
μία τρέλα, μία χαρά και έναν μεγάλο πόθο.
Δες με λιγάκι και θα καταλάβεις όσα για σένα νιώθω.

Ποτέ δεν θα μάθεις την αληθινή χαρά,
έως ότου έχεις αληθινά αγαπήσει,
και ποτέ δεν θα καταλάβεις
τι είναι ο πόνος,
έως ότου την χάσεις. 

Το να αγαπιέσαι πολύ από κάποιον σου δίνει δύναμη,
το να αγαπάς πολύ κάποιον σου δίνει κουράγιο. 

Η αγάπη χαρίζεται όπως ακριβώς ένα δώρο: ελεύθερα, πρόθυμα και χωρίς
καμία προσμονή. Δεν αγαπάμε για να αγαπηθούμε: Αγαπάμε για την ίδια την
αγάπη

Αγάπησε με χωρίς φόβο.
Δείξε μου εμπιστοσύνη χωρίς να ρωτάς.
Δείξε ότι με χρειάζεσαι χωρίς να το ζητήσεις.
Κυνήγησε την αγάπη μου χωρίς περιορισμούς.
Δέξου με έτσι όπως είμαι.
Απόλαυσε με χωρίς προκαταλήψεις.
Μία αγάπη τόσο ελεύθερη, ποτέ δεν θα πετάξει μακριά

Βαρέθηκα να πονάω
Βαρέθηκα να περιμένω
πάω να σκοτωθώ γιατί
χωρίς εσένα δεν αντέχω
πιά να ζω!


Με μια ματιά σου μου έκλεψες την καρδιά
με μια σου λέξη πέταξα ψηλά
και με ένα φιλί σου γεννήθηκα ξανά! 

Όταν σε είδα έδωσα μια μάχη να σε γνωρίσω
Όταν σε γνώρισα έδωσα μια μάχη να σε κερδίσω
Όταν σε κέρδισα έδωσα μια μάχη να σε κρατήσω
αν σε χάσω θα δίνω μάχη για να ζήσω...

 Η πιο μεγάλη ανάμνηση: Η γνωριμία μας! Η πιο μεγάλη ελπίδα: Να'μασταν μαζί! Το πιο τρελό μου όνειρο: Να ήσουν εδώ!

Όπως κι αν είμαι, όπου κι αν είμαι, ότι κι αν κάνω, σε κουβαλάω πάντα μαζί μου, μέσα στο πιο γλυκό κι όμορφο δωμάτιο του κόσμου! Την καρδιά μου...Το κλειδί, δικό σου!

 Μέσα σου πονάς... κι αυτό με σκοτώνει...
Πες πως μ'αγαπάς... η νύχτα τελειώνει...
Σαν σκιά γυρνάς... και με ξεγυμνώνεις...
Τα χέρια μου κρατάς... μά ακόμα κρυώνεις...

 Όποιος αγαπά θέλει να σκλαβώνει, όμως η καλύτερη αγάπη είναι η κρυφή.
Το καλύτερο είναι να σ' αγαπούν όπως αγαπούν τη μοναξιά.

Σ' αγαπώ αληθινά όπως οι δροσοσταλίδες αγαπούν τo αεράκι, όπως οι
μητέρες αγαπούν το πρωτότοκο τους, όπως η μνήμη αγαπά πρόσωπα απo το παρελθόν, όπως η παλίρροια το φεγγάρι, όπως οι άγγελοι αγαπούν τους αγνούς στην καρδιά.

 Έγραψα το όνομά σου στο παράθυρο, το έσβησε η βροχή. Το έγραψα στην άμμο, το έσβησε η θάλασσα. Το έγραψα στην καρδιά μου, το έσβησες εσύ ! 

 Συγνώμη αν σ' αναστατωσα
ακόμη ένα βράδυ,
μα δεν μπορούσα γύρευα
απ' το δικό σου χάδι.

 Ολα τα αστέρια του ουρανού
Όλα θα τα ενώσω
Να φτιάξω σιδηρόδρομο
Να ρθω να σ' ανταμωσω.

 Σ' αγαπώ δε σημαίνει θέλω να με αγαπάς. Σημαίνει θέλω να κάνω τον κόσμο σου ίδιο με τον παράδεισο για να δεις τι όμορφο θέαμα βλέπουν τα μάτια μου όταν σε αντικρίζω! 

Μπορεί τα χέρια μου να μην σ' αγγιζουν
Τα μάτια μου να μην σε βλέπουν
Τα χείλη μου να μην σε νοιώθουν
Όμως είσαι πάντα μέσα στο μυαλό μου!!!
Μου λείπεις... 

 Απόψε θα 'θελα να 'μουν κοντά σου,
να ημουν δίπλα σου, στην αγκαλιά σου.
Να νιώσω τη δύναμη που 'χει η ψυχή σου,
να νιώσω τη γλύκα που 'χει το φιλί σου. 

 Αγάπησε όποιον μπορείς.
Αγάπησε όσο μπορείς.
Αγάπησε όπως μπορείς.
Αγάπησε όμως αληθινά, μπορεις;

 Αν είχα μόνο μια βραδιά για σένα θα ξενύχταγα. Αν είχα μόνο ένα λεπτό σε εσένα θα το χάριζα. Αν είχα μια αναπνοή εσένα θ' ανέσταινα και ύστερα ας πέθαινα...
Μα έχω μονάχα μια καρδιά που έτσι ξέρει ν' αγαπά. 

 Είναι τα ματια σου φωτια και η καρδια μου χιονι
Κάθε φορα που με κοιτας κι ένα κομματι λιωνει...

 Αν σου πω πως σε θέλω θα είναι ειρωνία,
αν σου πω πως σε σκέφτομαι θα ειναι κοροϊδία,
αν σου πω οτι θέλω να γυρισεις θα ειναι θρασσος,
αν σου πω όμως οτι σ'αγαπώ θα είναι η πικρή αλήθεια..

 Σβήνω αλλά δεν μπορείς να με κρατήσεις,
χάνομαι αλλά δεν μπορείς να με βοηθήσεις,
πεθαίνω αλλα δεν μπορείς να με σώσεις!
Σ' αγαπώ αλλά δεν μπορείς να το νιώσεις!

 Ήθελα να 'μαι δάκρυ σου
όταν θα κλαις να βγαίνω,
να σε χαϊδεύω τρυφερά
κι ύστερα ας πεθαίνω...

 Είσαι το όνειρο που βλέπω κάθε μέρα!
Είσαι ο θάνατος που θα με πάρει μια μέρα!
Είσαι το φώς που με βοηθάει να σε δω!
Όμως ένα δεν είσαι: Δεν είσαι εδώ!!! 

 Αν σου χαρισω την καρδιά μου
κάτσε και άκουσε την
και αν τα λόγια της ειναι γλυκά
τότε συμπαθησε την
Κράτα την ομως σφιχτά
ποτέ μην την προδόσεις
κάνε την να σε αγαπά
και αγαπη να της δώσεις.

 Σ'αγαπώ δίχως να ξέρω πώς ή πότε ή από που...........
Σ'αγαπώ, δίχως περιπλοκές και περηφάνεια....
Σ'αγαπώ, έτσι γιατί δεν ξέρω άλλο τρόπο !!!!!!!
Σ΄'αγαπώ, και όταν κλείνεις τα μάτια σου εγώ .................αποκοιμιέμαι!!!!

 Για μένα είσαι ο ήλιος, η θάλασσα, η άνοιξη, το φως, η ανάσα μου, η ζωή μου, η δύναμη, το γέλιο μου το κλάμα, είσαι η χαρά, είσαι τα πάντα, είσαι όλος μου ο κόσμος. Είσαι ότι θέλω για μένα. Ο έρωτάς μου.

 Σαν το λουλούδι που πάντα ανθίζει.
Σα μια σπίθα που βγάζει φωτιά.
Σαν τον αλήτη που παντού τριγυρίζει
είναι η ψυχή μου που εσένα ζητά.

 Ώρες τώρα αδιάκοπα το κινητό μου κλαιει,
ένα δικό σου μήνυμα θέλει να πάρει λεει!
Τελειώνει η μπαταρία του πάει να ξεψυχήσει.
Ένα δικό σου μήνυμα θα το ξαναφορτίσει.

 Οπου κι αν γράψω σ'αγαπώ
με τον καιρό θα σβήσει
γι'αυτό το γράφω στην καρδιά
κι ώσπου να ζω θα ζήσει


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου